شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تیتر ۲۰ گزارش می‌دهد:
روز گذشته و در یک روز سرد بارانی در تهران،  کرمان موتور تست درایو محصول برقی خود یعنی کی ام سی E۵۰A را برای خبرنگاران و اینفلوئنسر‌ها در فضای جانبی برج میلاد برگزار کرد.
کد خبر: ۶۷۷۴۹

تیتر20 –  کرمان موتور در فضای جانبی برج میلاد، محیطی را برای نمایش خودروی برقی برای خبرنگاران و اینفلوئنسرها فراهم کرد. در مسیر تست خودرو روند شتابگیری، ترمزگیری و تا حدودی هندلینگ خودرو مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.


خودرو کی ام سی E50A که نسخه تمام برقی سدان کی ام سی J۷ کرمان موتور است، از اولین خودروهای تمام الکتریکی ناوگان تاکسیرانی تهران شناخته می‌شود که شکل و شمایل جدیدی به چهره تاکسی های پایتخت خواهد بخشید.

محصول برقی پر شتاب کرمان موتور در بوته آزمایش  

کرمان موتور از جمله خودروسازانی است که تمرکز ویژه‌ای روی عرضه محصولات برقی گذاشته است. اخیرا ۴۰۰ دستگاه از خودروهای برقی این خودروساز تحویل تاکسی‌رانان شد. هرچند که زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این خودروها همچنان به صورت گسترده فراهم نشده اما می‌توان نسبت به آینده این صنعت امیدوار بود.
کی ام سی E50A یک سدان در ابعاد مدل J7 است که تحویل تاکسی‌رانان هم شد و می‌توان آن را در رده سدان‌های بزرگ در نظر گرفت. 


یکی از نقاط قوت تاکسی برقی کرمان موتور شتاب بالای آن به واسطه استفاده از پیشرانه برقی است. کی ام سی E50A از پیشرانه‌ای با حداکثر توان ۱۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. چنین گشتاوری برای یک خودروی سدان برقی می‌تواند عدد بسیار قابل قبولی باشد.


از جمله نکات قوت کی ام سی E50A را می‌توان شتاب بالای آن دانست که باتری این خودرو با یک بار شارژ امکان پیمایش حدود ۴۰۰ کیلومتر مسافت را دارد. پکیج باتری هم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان ۴۵ دقیقه شارژ آن از ۲۰ به ۸۰ درصد می‌رسد. شارژ کامل آن هم برق خانگی حدود ۱۰ ساعت زمان می‌برد.

محصول برقی پر شتاب کرمان موتور در بوته آزمایش 


گفتنی است کی ام سی E50A و E10X دو خودروی برقی کرمان موتور هستند که انتظار می‌رود در آینده شاهد عرضه این محصولات علاوه بر حوزه تاکسی برای سایر مردم هم باشیم.


آنطور که به نظر می‌رسد کرمان موتور به صورت ویژه روی عرضه محصولات برقی تمرکز کرده است. دو محصولی نیز که این خودروساز برای عرضه در نظر گرفته در وهله اول می‌تواند نیاز بخش تاکسی‌رانی را برطرف کند. البته که هنوز امکان شارژ این خودروها به خصوص در سطح شهر آن هم به صورت گسترده وجود ندارد و بیشتر باید به شارژ آن‌ها در خانه بسنده کرد. این خودروها به واسطه استفاده از پیشرانه برقی شتاب قابل قبولی دارند و با توجه به سابقه خوب کرمان موتور خیال خریداران از بابت خدمات پس از فروش نیز راحت خواهد بود.

محصول برقی پر شتاب کرمان موتور در بوته آزمایش 

ارسال نظرات
موضوعات روز